תמ"א 38 בתל אביב

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצורך בבניה למגורים בתל אביב הולך ועולה. אך בעוד שטחים חדשים לבניה כמעט ואין, מגיע הפתרון ממקום אחר. התחדשות עירונית, כלומר תמ"א 38 בתל אביב שובר את כל השיאים. בעלי הדירות הוותיקים מרוויחים. התושבים החדשים מרוויחים. העיר תל אביב כולה מרוויחה.

 

פתאום כבר לא צריך לטפס במדרגות

תמ"א 38 מאפשרת להזרים דם חדש לשכונות ישנות. בתים ישנים, בני שלוש או ארבע קומות הופכים לבניינים יותר גבוהים ויותר מפוארים. התחדשות עירונית מסוג זה יכולה לכלול את שיפור המבנה הקיים (תמ"א 38 – 1) או הריסה ובניה מחדש (תמ"א 38 – 2). על כל פנים, מתקבל בניין חזק ועמיד, שלא מפחד מרעידת אדמה ואשר כולל שטחים ממוגנים, לרווחת הדיירים. ואם זה לא מספיק, אז מגיעה עוד תוספת לא פחות חשובה. המעלית.

 

מעלית חדשה, איכות חיים חדשה

כמעט בכל פרויקט תמ"א 38 בתל אביב משקיעים מאמץ בתכנון השיפוץ, כך שחדר המדרגות יעבור מקצה שיפורים. כלומר, מקימים פיר של מעלית לצורך הוספת מעלית, לפעמים משנים את מבנה חדר המדרגות כולו, ומתקינים בסופו של דבר מעלית חדשה. זה בהחלט לא עניין של מה בכך, כאשר פתאום הדיירים כבר לא צריכים לטפס במדרגות. זהו שיפור ניכר באיכות החיים, לזוגות צעירים, לדיירים מבוגרים. בהתאם לתוכנית, מחדשים את הלובי, משפרים את תצורת החזית. מקנים לבניין כולו אופי וצבע חדשים. השכונה כולה יוצאת נשכרת. דיירים צעירים מגיעים לשכונות המתחדשות. הצביון העירוני מקבל תנופה חדשה וזה טוב. טוב לכולם.

 

אני רוצה להצטרף – מה עושים?

אם גם אתם רוצים להצטרף להתחדשות עירונית ולקדם בבניינכם תמ"א 38 בתל אביב או בכל עיר אחרת, אתם יכולים בהחלט לפעול לשם כך. הדבר הראשון קל להבנה – צריך לרתום דיירים נוספים לצורך העניין. יש להחתים את מרבית הדיירים בבניין (לא חייבים הסכמה של 100 אחוזים, בהחלט לא). לאחר מכן או במקביל, יש ליצור קשר עם יזם.

 

במהלך המשא ומתן עם היזם, יש לבדוק לא רק מה הוא מציע לכם אלא גם מהו הניסיון שלו. אם הוא הוביל פרויקטים דומים, עדיף בתל אביב, יש בכך יתרון משמעותי. מקובל להיעזר בעורך דין אשר מייצג את הדיירים בפני היזם. אגב, מקובל כי היזם נושא בעלות עורך הדין, למרות שעורך הדין מחויב לדיירים עצמם. לפני שמבצעים את מהלך ההתחדשות העירונית עצמו, יש לקבל אישור מהעירייה על תוכנית כללית, הכפופה בדרך כלל לשינויים. יזם רציני בדרך כלל יטפל בכך ולאחר מכן ידאג לתוכניות מפורטות, בהסכמת הדיירים. במידה ומדובר בתמ"א 38 – 2 (הדומה לפינוי בינוי), היזם דואג עבור הדיירים לדיור חלופי, בזמן שהבניין הישן נהרס והבניין החדש הולך ונבנה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »