מעלית ביתית חיצונית

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם מאוד רוצים ואולי אפילו מאוד צריכים מעלית לבית, אבל איך שאתם לא מסובבים את זה, אתם לא רואים איך אתם משלבים את המעלית בתוך השטח הפנימי של הבית. המעלית עצמה דורשת פיר רחב להכלת תא הנוסעים, ובנוסף לכך נדרשת גם נישה לא קטנה לצורך התקנת מנגנון המעלית עם המנוע הגדול המניע אותה. את התקציב לכל העניין כבר מצאתם, אבל ההשפעה של התקנת מעלית כזאת בתוך הבית, היא פשוט בלתי אפשרית עבורכם. בדיוק למקרים אלה נועדות מעליות חיצוניות, והפתרון המתאים לכם ביותר במצב זה הוא הפתרון של מעלית ביתית חיצונית.

 

מעלית ביתית חיצונית

מעלית ביתית חיצונית היא מעלית שתא הנוסעים שלה מותקן בפיר חיצוני או על מסילה ייעודית המותקנת על הקיר החיצוני של הבית. כדי ליצור גישה בין פנים הבית ובין המעלית, פותחים פתח ייעודי בכל קומה. מעלית חיצונית יכולה להגיע במודל של מעלית שקופה, שמאפשרת לכאורה לראות את הנוף תוך כדי השימוש במעלית. את המודל הזה של מעלית חיצונית ניתן למצוא בעיקר בבתי מלון ובמבנים תיירותיים באזורים בעלי נופים מרהיבים. יחד עם זאת, בבית שלכם אתם יכולים בהחלט להתקין מעלית מתכת רגילה, שההתקנה שלה פשוט מבוצעת מחוץ לבית במקום בתוך הבית. מעלית ביתית  חיצונית חוסכת לכם למעשה את כל השטח של פיר המעלית בכל אחת מקומות הבית, כך שהחיסכון הכולל הוא משמעותי מאוד ויכול להגיע לכדי עשרות את מאות מטר מרובע.

 

האם המעלית פשוט עומדת שם בחוץ כפי שהיא?

ישנן מעליות חיצוניות המיועדות לעמוד חשופות בחוץ, והדוגמא הטובה ביותר היא כפי שאמרנו מעליות שקופות. יחד עם זאת, במקרה של מעלית חיצונית ביתית, בדרך כלל נדרש לבנות חיפוי אבן בשטח ההיקפי כך שלמעשה מדובר בתוספת שטח למבנה הבית. בכל מקרה, על מנת להתקין מעלית חיצונית ביתית יהיה עליכם להשיג את היתרי הבנייה הנדרשים, שכן מדובר בתוספת בנייה לכל דבר ועניין. במרבית המקרים לא אמורה להיות בעיה עם השגת היתר הבנייה, ואם אתם נתקלים בקשיים בהיבט זה, אתם רוצים להעמיד לצידכם גורם מקצועי שילווה אתכם וידע להתנהל מול הרשויות המקומיות בכל הנושא של קבלת היתר בנייה למעלית.

 

האם ישנה גם מעלית הידראולית חיצונית?

התשובה היא בהחלט כן. מעליות הידראוליות מספקות פתרון מצויין עבור הלקוח הביתי הפרטי, ואת המודל ההידראולי ניתן ליישם גם כמעלית ביתית חיצונית. אחרי שאמרנו את זה, מספר ומגוון ההחלטות שתצטרכו לקבל בהתקנת מעלית חיצונית כזאת הוא לא קטן, וכך גם הפעולות שיהיה עליכם לבצע. בהתאם לכך, מומלץ מאוד שלא להישאר לבד במערכה, ולעבוד בסיוע גורם מקצועי שמכיר את התחום בצורה מעמיקה ויכול לסייע לכם בקבלת ההחלטות הטובות, הנכונות, הזולות והבטוחות ביותר עבורכם.

מעלית ביתית חיצונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »