מהו זחליל מדרגות?

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות במדרגות בקלות ובנוחות. אין ספק כי מדובר על מוצר אשר מקל על חייהם של נכים המתגוררים בבית שבו יש מדרגות, זחליל מקל מאוד על כל אדם שיושב בכיסא גלגלים וזאת בשל העובדה שהוא יכול בקלות ובלי צורך להפעיל כוח, להעלות או להוריד את האדם שיושב בכיסא הגלגלים במדרגות.

מהו מעלון זחליל?

מעלון זחליל הוא בעצם מעלון נכים להרכבה על המדרגות. הוא נראה כמו משטח המוצמד לחלק התחתון של כיסא הגלגלים. הזחליל מוצמד לכיסא כמו מעין רמפה עבור עליה וירידה במדרגות כך שהתהליך כולו יכול לקרות בלי שהכיסא ינוע בצורה לא נוחה או ייחבט באופן כלשהו. אין ספק כי הפיתוח של זחליל הוא משמעותי מאוד עבור אנשים הסובלים מהגבלת תנועה ומעוניינים לשמור על אורח חיים מלא ופעיל. את הזחליל ניתן למצוא כיום בכמה דגמים כאשר כל דגם מותאם לצרכים אחרים. כך לדוגמא: ניתן למצוא מעלון זחליל לכיסאות גלגלים ממונעים אשר מתאים לכסאות גלגלים חשמליים. ניתן למצוא זחליל המותאם לכיסאות גלגלים ידניים. כמו כן, ניתן למצוא כיום מעלון זחליל עצמאי עבור כסאות גלגלים המונעים על ידי היושבים עצמם ללא צורך בקרוב משפחה או מטפל כלשהו שיפעיל אותם. ישנם זחלונים הרלוונטיים עבור אנשים במשקל כבד ועוד.

כיצד עובד הזחליל?

את הזחלון יש להרכיב לחלק התחתון של כיסא הגלגלים והוא יוצר מעין רמפה נוחה עבור ירידה ועלייה במדרגות. בנוסף לכך, יש לו ידית מתכת ייחודית המאפשרת שליטה מלאה הן בתנועה מעלה והן בתנועה למטה במדרגות. כמו כן, הוא מאפשר שליטה בסיבוב של 360 מעלות במעלה גרם המדרגות וזאת לא צורך בידיות או בכפתורים מיוחדים.

במה שונה זחליל ממעלון רגיל למדרגות?

השוני המרכזי בזחליל הוא הקומפקטיות של המוצר. הזחליל מורכב משני חלקים, כך שניתן לקפל אותו ולקחת לכל מקום. בניגוד למעלון רגילה זחליל  נייד והוא מאפשר לאדם נכה לעלות בכל מדרגות שהוא מעוניין בצורה קלה ונוחה. כך שאדם מעין זה יכול להגיע עם הזחליל גם למקומות עם מדרגות שידועים כלא נגישים ולטפס במדרגות בקלות. מדובר על מוצר שמבטיח את הנגישות המקסימלית של כל אדם המתקשה בהתניידות יומיומית.

יתרונות וחסרונות בזחליל למדרגות

ישנם יתרונות רבים בזחליל למדרגות, כך לדוגמא: למעלוני מדרגות זחליל יש מערכת הפעלה שמורכבת מכפתור ההפעלה של עליה או ירידה וכן כפתור עצירה בחירום, דבר שהופך את פעולת העלייה או הירידה במדרגות לקלה ובטוחה.

המוצר מאפשר סיבוב של 360 מעלות בקלות ויעילות כאשר אין כל צורך בשימוש במנופים, ידיות חשמליות ומכניות לצורך הסיבוב המדובר ועוד.

למעלוני מדרגות זחליל יש מנוע רב עוצמה שמספק איכות ואמינות לאורך שנים ללא תקלות וכן זוג מצברים עצמתי של 6 וולט שמאפשר גם עליה של 600 מדרגות וירידה של 800 מדרגות.

מדובר על מוצר ייחודי שעובד באופן אוטומטי וללא צורך בידיות הפעלה לצורך הוצאת הגלגלים בזמן סיבוב המכשיר.

המעלון מהווה מוצר בטיחותי ביותר. מדובר על המעלון היחיד הכולל מטען נפרד לצרכי בטיחות. יחידת המצברים ניתנת לפירוק בקלות מהמכשיר וכן נטענת בצורה נפרדת מהמכשיר.

החסרונות היחידים שניתן למצוא במוצרים הללו הוא שיש צורך לרכוש מוצר חזק על מנת שתהיה אפשרות לרדת או לעלות כמות משמעותית של מדרגות ולא פעם מדובר על השקעה כלכלית משמעותית מאוד וכן, יש שחוששים להשתמש במוצר וזאת בשל העובדה שהוא מרגיש פחות מסיבי וחזק ממעלון רגיל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »