חברת מעליות במודיעין

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

רובנו נתקלנו בנושא לפחות פעם אחת בחיינו כאשר הבית או הבניין שלנו עבר שיפוץ מקיף וכחלק מהשיפוץ החליטו בועד הבית להחליף את המעלית הישנה או להוסיף מעלית במסגרת שיפוץ ושדרוג הבניין שלא הייתה קיימת בו מעלית קודם לכן. ברגעים כאלה עולות הרבה מאוד שאלות ומחשבות במיוחד לאור העובדה שרובנו לא אנשי מקצוע וגם אם התעסקנו מעט בשיפוצי דירות או בשיפוץ שטחים משותפים בבניין שלנו כנראה שלא התעסקנו בשיפוץ המעלית, התקנת מעלית חדשה או החלפת מעלית.

לכן החלטנו להציג בפניכם  את המדריך השלם שיתן מענה מלאה לשאלות חשובות כמו למשל איך בוחרים חברת מעליות במודיעין, מה הדברים שאתם צריכים לדעת כאשר אתם מתקינים מעלית חדשה, אילו פתרונות קיימים עבור בניינים קיימים שרוצים להוסיף מעלית ועוד שאלות ותהיות רבות שכנראה עלו לכם בנושא של מעליות וכאן בדיוק תמצאו את התשובות לכך.

חברת מעליות במודיעין

איך לבחור חברת מעליות במודיעין ?

אז קודם כל כאשר מדובר על מעליות הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לתת עליו דגש הוא השירות. השירות בכל מה שקשור במעליות לא מסתכם רק בשירות אותו תקבלו במעמד ההזמנה ובמעמד ההתקנה שכן שירות בתחום המעליות צריך להיות כזה שהחברה עימה התקשרותם להתקנת המעלית נותנת לכם שירות 24/7 על המעלית לאחר ההתקנה. שירות בנושא המעליות לא מדבר רק על אחריות במקרה של החלפת רכיבים אלא בעיקר על שירות של חילוץ. כחלק מהעבודה שלהם מעליות נוטות להיתקע מידי פעם וזהו דבר טבעי לגמרי אך אנו רוצים בטחון מלא בחברה עימה התקשרנו כי בעת מקרה של מעלית תקועה טכנאי של החברה יבוא לחלץ את מי שנתקע במעלית במהירות האפשרית גם אם מדובר בשעות הלילה, ערב חג או שבת בצהריים. מעבר לשירות פרמטר נוסף לבחירת חברת מעליות במודיעין יהיה הנסיון של החברה.

את הסעיף הזה כדאי ואף מומלץ לחלק בהתאם לצורך שלכם היות וחברה שהיא בעלת נסיון רב בהתקנת מעליות בבניינים חדשים לאו דווקא תתאים להתקנת מעלית חיצונית בתור תוספת בבניין קיים. לכל חברה יש נסיון בתחום מעט אחר  בעולם המעליות ולכן עליכם לחפש את החברה עם הנסיון הרב ביותר באותו תת תחום שאתם מחפשים עבור הפרוייקט שלכם.

בסופו של דבר מומלץ במקרים כאלה להיעזר בשירותיו של האדריכל או המהנדס שמלווים את הפרויקט שכן להם נסיון רב יותר בעבודה עם ספקים כאלו והם כנראה ידעו להפנות אתכם לחברה בעלת הנסיון והידע הרב ביותר שתתאים עבור הפרויקט שלכם. מעבר לשני הפרמטרים המאוד חשובים שציינו כאן יש לשקול גם את אלמנט המחיר עבור התקנת המעלית ועבור השירות של המעלית לאחר התקנת המעלית. כמובן שתקבלו מספר הצעות מחיר ובהתאם לתקציב שיש לכם עבור הפרויקט תצטרכו לבחור את החברה שתתאים לכם ביותר בהיבט המחיר.

התקנת מעלית בבניין חדש על ידי חברת מעליות במודיעין

אחד המקרים הנפוצים ביותר בהם נצטרך את שירותיה של חברת מעליות במודיעין הוא התקנת מעלית חדשה בבניין מגורים חדש. כל פרויקט בנייה חדש בבית מגורים משותף מצריך מעלית כיום על מנת להפוך את הבניין לאטרקטיבי. אם בעבר בניינים של שלוש עד ארבע קומות הרשו לעצמם להיות נטולי מעליות, היום הדברים שונים לחלוטין ומעלית היא סטנדרט בכל בית משותף. כיום ישנן חברות רבות במשק המציעות מעליות עם טכנולוגיות מתקדמות כמו מעליות שקטות מאוד, מעליות שעובדות בתורה כל כך חלקה שמי שנמצא בתוך התא כמעט ולא מרגיש תזוזה כלל בעת עליית וירידת המעלית אך בעיקר המשותף לכל המעליות הוא הרקורד הבטיחותי ללא הדופי שהן מציעות.

שיפוץ או התקנה של מעלית חדשה

כאשר אתם עומדים בפני פרויקט בנייה חדש מומלץ מאוד להזמין עוד בשלב התכנון נציגים של חברת המעליות על מנת שיציגו בפניכם את הפתרון שהן חושבות שיהיה הטוב ביותר עבור הפרויקט שלכם. כאשר מדובר בפרויקט בנייה חדשה הכוונה היא גם בהיבט הטכנולוגי, למשל מעלית שקטה או מעלית שהתנועה שלה חלקה כפי שציינו קודם לכן, אך לא פחות חשוב מכך, מעלית שמתאימה לסטנדרט העיצובי של הבית שלכם. כיום המעליות המודרניות מגיעות בעיצובים חדשניים ומרהיבים שמוסיפים אלמנט של יוקרה לבנייני המגורים המשותפים. בעבר תאי המעליות היו נראים פשוטים מאוד ומיושנים אך הרבה עבודה והרבה פיתוחים טכנולוגיים ועיצוביים גרמו להיות אלמנט שמוסיף הרבה יוקרה לבתי מגורים משותפים.

הוספת מעלית בבניין קיים על ידי חברת מעליות במודיעין

אחד הדברים הנפוצים ביותר במודיעין הם בתי מגורים משותפים ישנים שעוברים שיפוץ מקיף. באותם בתי מגורים לעיתים קרובות אין מקום למעלית בתוך הבניין כמו שאנו רגילים לראות בבתים משותפים מודרניים. לכן חברות מעליות רבות מספקות פתרון של מעלית חיצונית לבניין שעונה על הצורך של התקנת מעלית. קודם כל אתם שואלים את עצמכם מדוע נרצה להתקין מעלית שהיא חיצונית לבניין.

אז התשובה היא יחסית פשוטה, שכן אנו רוצים לעלות את ערך הנכס ומעלית היא בהחלט אלמנט שמעלה את ערך הנכס בבניין מגורים משותף.

דיירים רבים מסתכלים לטווח הארוך וחושבים לעצמם שבגיל מבוגר יותר יהיה להם קשה לעלות שתיים או שלוש קומות ולכן מעדיפים בלית ברירה פתרון של מעלית חיצונית כאשר מעלית פנימי לא באה בחשבון. אנו נראה את הפתרון של מעלית חיצונית בעיקר בבתים משותפים בהם השטח הציבורי של מדרגות הבית אינו מספיק להכלת תא מעלית. במקרים אחרים נראה שיפוץ מקיף בניין מגורים משותף כמו פרויקט של תמ״א למשל שגם הוא מאוד נפוץ במודיעין שבמסגרתו הבית עובר שיפוץ מקיף ולעיתים קרובות מוסיפים למודיעין

במקרים בהם לבניין אם אין מעלית ניתן להוסיף לו גם מעלית על ידי שיפוץ חלק נרחב מהלובי וחדר המדרגות. על מנת להכניס תא מעלית בבניין בו לא הייתה קיימת מעלית בעבר יש לעשות תכנון מקיף וכמובן גם שיפוץ מקיף אותו מומלץ לעשות במסגרת פרויקט תמ״א. ישנן חברות מעליות במודיעין שמתמחות בסוג הזה של פרויקטים בדיוק ויודעות לפתור את המורכבויות שמגיעות עם פרויקט שכזה כמו בניית הקונסטרוקציה לתא מעלית בחדר מדרגות צפוף, בניית חדר המעלית על הגג, בניית הפיר של המעלית ועוד. פרויקטים מסוג זה נחשבים מאוד מורכבים ועדינים ולכן חשוב מאוד למצוא חברה עם נסיון מוכח בתחום על מנת שהפרויקט יעבור בצורה חלקה ומקצועית.

מעלית בתוך בית במודיעין – כן או לא?

פרויקטים רבים של מעליות מתבצעים תאמינו או לא, דווקא בתוך דירות. אם חשבנו בעבר שמעליות מתקינים אך ורק בשטחים המשותפים של בית המגורים בשנים האחרונות אנו עדים לביקוש עולה בהתקנת מעליות בתוך בתים פרטיים או בתוך דירות. אנשים אשר באמתחתם בית פרטי עם שתיים או שלוש קומות או בעלי דירת דופלקס מעוניינים להתקין מעלית בביתם.

ברוב המקרים מדובר במעלית קטנה שמכילה בין שניים לשלושה אנשים ותפקידה לסייע לבני הבית לנוע בין הקומות בצורה קלה ונוחה יותר. רוב האנשים שמבצעים פרויקט כזה בביתם מעידים על עצמם שלא מדובר במותרות או פינוק אלא דווקא בתור ראייה לטווח הארוך. אותם אנשים חושבים על גיל הזיקנה בו יהיה להם קשה לנוע בין חדרי הבית באמצעות מעלית בלבד ולכן חושבים שיהיה נכון פרקטית להתקין מעלית בבית שלהם, במיוחד בבתים בהם למשל הסלון והמטבח נמצאים בקומה אחת וחדרי השינה והמקלחת למשל נמצאים בקומה השנייה. הדבר חיוני מאוד גם על מנת להנגיש בית עבור אנשים בעלי צרכים מיוחדים בין אם מדובר על בני משפחה בעלי צרכים מיוחדים או בין אם אנו מסתכלים לטווח הארוך בו בני הבית יגיעו לגיל השלישי ועלולים להיות תלויים בעזרה כזו או אחרת.

מעליות אשר מותקנות בתוך בית או דירה יעבדו ברוב המוחלט של המקרים באמצעות מערכות הידראוליקה על מנת לוודא כי גם בעת הפסקת חשמל היא תעבוד לא תהיו תקועים במעלית. חשוב מאוד לוודא את חוזה השירות במקרים של התקנת מעלית ביתית כי היא מכסה את כל האלמנטים החשובים והקריטיים ששירות מעליות צריך לכסות כגון חילוץ, ביטוח, אחריות ועוד. על מנת לצלוח פרויקט של התקנת מעלית ביתית מומלץ מאוד להיעזר בשירותים של מהנדס מומחה או יועץ מעליות מקצועי על מנת לוודא שאנחנו מבצעים את הפרויקט בצורה המקצועית ביותר.

שיפוץ מעלית על ידי חברת מעליות במודיעין

שירות נוסף שמבוצע על ידי חברות מעליות רבות הוא שירות של שיפוץ ותיקון מעליות ישנות. בבניינים מגורים משותפים רבים קיימות מעליות ישנות מאוד ואחרי מספר שנים מגיע הזמן בו התחזוקה השוטפת אינה מספיקה יותר ועלינו לבצע שיפוץ מקיף למעלית ולתשתית שלה.

חברות מעליות רבות מבצעות שירותי שיפוץ מעליות אשר במסגרתו מוחלפים אלמנטים ורכיבים רבים במעלית על מנת להשביח אותה על מנת שתהיה בטיחותית לעוד שנים רבות. שיפוצי מעליות נעשים לעיתים רבות במסגרת שיפוץ בתים משותפים במקרים בהם הבית החליט כי הוא אינו מעוניין להיכנס להוצאות של התקנת מעלית חדשה שלעיתים יכולה להיות הוצאה כספית גבוהה. לכן פתרון של שיפוץ המעלית מתאים בהיבט הכלכלי להרבה בתים משותפים. במסגרת שיפוץ מעלית ניתן להחליף את תא המעלית כולו, ניתן להחליף רק את הכבלים של המעלית, במקרים אחרים אנחנו עדים להחלפת רכיבים אלקטרוניים ושיפוץ חדר המעלית. גם במקרה כזה מומלץ מאוד להתייעץ עם מספר חברות אדר מספקות שירותי שיפוץ מעליות או אפילו לקחת יועץ חיצוני בלתי תלוי שייתן את חוות דעתו בנושא שיפוץ המעלית. במקרה ובחרתם יועץ חיצוני רצוי שזה יהיה איש מתחום המעליות או מהנדס שביצע פרויקטים כאלה בעבר על מנת שמעבר לשדרוג הניראות והעיצוב של המעלית יינתן דגש במהלך הפרויקט של שדרוג בטיחותי של המעלית על מנת שתוכל לעבוד בביטחה עוד שנים רבות.

חברת בניה רשומה

במידה והחלטתם לבצע את הפרויקט בעזרת חברת המעליות בלבד מומלץ מאוד להיפגש עם מספר חברות אשר מתעסקות בתחום שיפוץ המעליות ומעבר לקבלת מגוון הצעות מחיר גם לשמוע מגוון של דעות מקצועיות בנושא שדרוג המעלית וכך גם להחליט מה חשוב יותר ומה חשוב פחות במקרה הספציפי של המעלית שלכם. לסיכום נושא התקנת מעליות ושיפוץ מעליות הוא עולם ומלואו ולכן חשוב מאוד לשמוע מגוון דעות של מספר אנשי מקצוע ומגוון חברות לפני שאנחנו ניגשים לביצוע הפרויקט. בנוסף חשוב מאוד לבצע שיעורי בית ולקרוא על הנושא לפני שמגיעים לפגישות עם היועצים או החברות השונות.

לפרטים נוספים אודות ייעוץ חברת מעליות במודיעין, השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם עם מענה לכל השאלות, להגיע לנכס להסתכלות ראשונית ולהתאים עבורכם את המעלית בדיוק לפי הצרכים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

לקחת את חווית השחייה הביתית שלך לגבהים חדשים: בניית בריכות מומחה מאת סאקויה

כשזה מגיע לבניית בריכה, סאקויה הוא השם שאפשר לסמוך עליו. עם שנים של ניסיון בתכנון ובניית בריכות מקצועיות, סאקויה הפכה חצרות אחוריות רגילות למקומות בילוי מים מדהימים. היום, אנו נרגשים להציג את החידוש האחרון שלנו – בריכת הגלישה הביתית, הידועה גם כבריכת אינסוף המיועדת לחצר האחורית שלך.

לקריאת המאמר »

מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »