חברות מעליות מומלצות

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם עומדים לפני פרויקט התקנת מעלית בבית או בבניין המשותף בו אתם מתגוררים, ואתם מחפשים חברות מעליות מומלצות, אפשר לומר כבר עכשיו, שאתם במסלול הנכון. התקנת מעלית היא אינה פרויקט פשוט, ולאורכו ישנם פרמטרים רבים שיש לקחת בחשבון, תיאומים שיש לבצע בין אנשי מקצוע והתנהלות שיש לערוך מול רשויות ומול נותני שירות שונים. גם לאדם המכיר את התחום מדובר בעניין מורכב, ולבטח כאשר מדובר באדם שאינו מכיר את עולם המעליות ואינו מכיר את אנשי המקצוע, התהליכים והרכיבים השונים שיש לבצע.

 

חברות מעליות מומלצות

בישראל פועלות מספר חברות המספקות שירות למעליות. את שמן של מעטות מהן אתם מכירים בעיקר ממעליות בקניונים ובנייני משרדים, נישה שבהן שולטות מספר מועט של חברות. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לשלב מעלית בבית הפרטי שלכם או בבית המשותף בו אתם מתגוררים, ישנן עוד חברות מעליות מומלצות, שיכולות לספק לכם שירות מהיר, אישי ומסור. חברות אלה מתמחות בפרויקטים בהיקפים קטנים ובינוניים, ויודעים בדיוק מהם הצרכים של הלקוח הפרטי, מהן המגבלות שבמסגרתן הוא פועל וכיצד ניתן להשלים את הפרויקט בתקציב העומד לרשותו. כפי שתגלו לאורך התהליך, אלו הם מאפיינים חשובים ומרכזיים שיכולים להוות את לשון המאזניים בין הצלחה ובין כשלון, בין פרויקט יקר במחיר מופרך ובין פרויקט משתלם וכדאי.

 

כיצד תמצאו חברות מעליות מומלצות?

תחילה נדגיש כי כאשר אנו מדברים על חברות מעליות מומלצות, אנחנו לא מדברים על יצרני המעליות או על מותגים בתחום זה, אלא על חברות המספקות שירותי תכנון, התקנה ותחזוקה של מעליות. כעת, תוכלו בקלות רבה להשיג שמות של חברות פוטנציאליות בחיפוש פשוט באינטרנט. תחילה, וודאו כי החברות שאתם בוחנים הן חברות המתמחות במעליות למגזר הפרטי. שנית, נסו להשיג המלצות וחוות דעת מקצועיות מחברים, מכרים, קרובי משפחה או קולגות שאולי נתקלו בחברה כזאת בעבר.

לבסוף, שבו לפגישה עם נציגי כל אחת מהחברות, הציגו את הצרכים שלכם ואת האילוצים תחתם אתם פועלים, ושימו לב מה מציעה לכם כל חברה ועד כמה היא מנסה לבוא לקראתכם על מנת שתוכלו להוציא את הפרויקט לפועל. לאופן בו משוחחים איתכם אותם נציגים, לטיב התשובות שהם נותנים לכם על שאלותיכם ולאופן בו הם יודעים ורוצים לפרט בנושאים מקצועיים. למוכנות לחשוף מידע ולסייע לכם בכל מחיר ישנה משמעות רבה בפיתוח ההבנה, האם אתם יושבים מול חברה אמינה או מול חברה קיקיונית שרק רוצה את כספכם ותו לא.

 

מעלית היא אמצעי נוחות חשוב מאוד

אך גם אמצעי נושא סיכון בטיחותי, ולכן חשוב מאוד שתבחרו את החברה המתאימה לכם, לא רק בהיבטי מחיר, אלא גם בהיבטים מקצועיים והמשאבים המוקדשים לטובת נושא הבטיחות והתחזוקה השוטפת של המעלית לאחר התקנתה. בהקשר זה חשוב לציין את התקן הישראלי למעליות, תקן 2481. כאשר אתם בוחנים את החברה הנבחרת, נסו לברר עד כמה היא מכירה את התקן ואת תכולתו והאם היא יכולה להסביר כיצד היא פועלת על פיו. תקן ישראלי 2481 מפרט למעשה את כל ההיבטים הקשורים בהתקנת מעליות, וחברות מעליות מומלצות ומקצועיות תמיד מקפידות לפעול על פי התקן בלבד. אם החברה שאתם בוחנים אינה יודעת להסביר מהו אותו תקן וכיצד היא פועלת על פיו, ייתכן שאתם רוצים לוותר על שירותיה, שכן כנראה שגם לאורך תהליך ההתקנה היא לא ממש תקפיד על היבטים חשובים של שירות, בטיחות ותחזוקה, שיכולים לעלות לכם ביוקר בהמשך הדרך

חברות מעליות מומלצות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »