הוספת מעלית לבניין קיים- מחיר

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים להוסיף מעלית לבניין שלכם והצלחתם להשיג הסכמה של כלל הדיירים? בפרויקט של הוספת מעלית לבניין קיים מחיר הפרויקט כולו אמור להתחלק בין כלל דיירי הבניין, מה שמאפשר לפזר את נטל התשלום בצורה הוגנת בין כלל הדיירים. בפועל, במרבית המקרים קיימת התנגדות בעיקר מצד הדיירים בקומות התחתונות, שלא צפויים להשתמש במעלית ולא רואים סיבה להיות שותפים במימון התקנתה. במקרים אלה עלולים להתעורר חיכוכים רבים בין השכנים, אך בסופו של דבר החוק הוא ברור: בהתקנת מעלית בבניין משותף, עלות ההתקנה צריכה להתחלק בין כלל הדיירים. בדומה לזה, גם העלות של איטום הגג מתחלקת בין כלל הדיירים על אף שהאיטום רלוונטי אך ורק לדירות בקומה העליונה. בדומה לכך, כל הדיירים צריכים להתחלק גם בעלויות הגינון השוטפות, על אף שעיקר השימוש בגינה נעשה על ידי הדיירים בקומה התחתונה, שאולי אף משתמשים בה כמעט באופן פרטי.

הוספת מעלית לבניין קיים- מחיר

אחרי שאמרנו את זה, אפשר לפנות לנושא המחיר. כאמור, בפרויקט הוספת מעלית לבניין קיים מחיר הוא פרמטר חשוב ומרכזי ביכולת להניע את כלל הדיירים לקחת חלק בנטל התשלום. יחד עם זאת, המחיר הכולל שיהיה עליכם לשלם על הפרויקט יכול להשתנות מאוד מפרויקט לפרויקט, בהתאם למספר פרמטרים כדוגמת דגם המעלית וגודל תא הנוסעים, הפונקציות שיודעת המעלית לבצע, שיטת הפעולה של המעלית, מכאנית או הידראולית, היקף פעולות השיפוץ, ההכנה והבנייה שיש לבצע כהכנה להתקנת המעלית וכגמר לאחר התקנתה. אלו הן רק דוגמאות לעלויות שונות שעשויות להיכלל בפרויקט הוספת המעלית. במידה ויהיה עליכם להשיג היתר בנייה לטובת התקנת המעלית, גם לכך יש עלות של איש מקצוע, וכך גם לגבי נושא התכנון על ידי אדריכל או מהנדס. בכל פרויקט עשויות העלויות לכלול תמהיל שונה של שירותים ופעולות נדרשות, ועל כן גם המחיר הכולל יכול להשתנות מאוד.

 

הצעת מחיר מסודרת במסגרת השוואת מחירים

במסגרת הוספת מעלית לבניין קיים מחיר יכול להשתנות גם בהתאם לחברה ממנה אתם מזמינים את השירות ומדיניות התמחור שלה. מדיניות זו יכולה לעיתים להיות שרירותית מאוד ולשקף את העדפת הבעלים להרוויח יותר בכל מקרה או לחילופין להעדפתם לשרת כמה שיותר לקוחות גם במחיר של רווח מעט יותר נמוך. בהתאם לכך, עליכם לפנות למספר חברות שונות המספקות את השירות ויכולות ללוות אתכם לאורך התהליך כולו מא' ועד ת', ולבקש הצעות מחיר על חבילה זהה של שירות. מרבית החברות ינסו לגוון את הצעת המחיר עם שירותי ערך מוסף משלהן לכאורה, ומזה אתם רוצים להיזהר. הקפידו על כך שאתם הם אלה שמגבשים את תמהיל הפרויקט, ורק לאחר מכן בקשו הצעות מחיר על התמהיל המבוקש, מבלי לגרוע ממנו אף רכיב ומבלי להוסיף לו דבר.

מעלית

הוספת מעלית לבניין קיים- מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »