בדק בית למעליות חדשות

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

התקנת מעלית חדשה בבניין, ואתם רוצים להיות בטוחים שהכל בוצע בצורה מקצועית, ושהשימוש במעלית הוא בטוח לגמרי? אתם סומכים על מתקין המעליות אבל רוצים חוות דעת מקצועית של גורם מוסמך חיצוני ובלתי תלוי? בדיקת בדק בית למעליות חדשות היא בדיוק הבדיקה שתעניק לכם את מה שאתם מחפשים.

 

מהי בדיקת בדק בית למעליות חדשות?

בדיקת בדק בית למעליות חדשות היא בדיקה הנדסית, המיועדת לבדוק שהמעליות החדשות שהותקנו בבניין שלכם הן תקינות ובטוחות לשימוש, וכן שלא קיימים כל ליקויים שיכולים ליצור סיכונים בטיחותיים בעתיד, או אפילו שחיקה או פגיעה באסתטיקה של המעליות. בדיקת בדק בית מבוצעת על מהנדס בניין, ובמקרה של בדק בית למעליות חדשות של חברת מעליות גם בעל התמחות בתחום המעליות. בבדיקה זו בוחן הבודק את מערכות המעלית, את אופן ההרכבה שלה, את חוזק הרכיבים וכן הלאה, הכל על מנת לוודא שאין שום סיכון בטיחותי, לא להיום ולא כזה שיכול להתפתח בעתיד לסיכון של ממש בשימוש במעלית.

כמו כן, בדיקת בדק בית קבוצת הדר למעליות חדשות מתייחסת לא רק לאלמנטים הבטיחותיים, וכוללת גם בדיקה של היבטים אסתטיים ופונקציונליים. כך למשל, האם המעלית עומדת בסטנדרטים שהובטחו ללקוח, האם היא כוללת פונקציונליות של מעלית שבת, האם היא כוללת את לוח הפיקוד שהזמין הלקוח וכן הלאה. נבחנים גם אלמנטים כמו הגימור של תא הנוסעים, איכות דלתות המעלית בכל קומה ועוד כהנה וכהנה אלמנטים המצביעים על תקינותה המלאה של המעלית, הן ברמה ההנדסית, הן ברמה הפונקציונלית והן ברמה האסתטית.

 

מדוע חשוב לבצע את הבדיקה עם חברה חוברה מובילה כמו בדק בית קבוצת הדר ?

על אף שכולנו משתמשים במעליות, לעיתים באופן יומיומי, כולנו רוצים להיות בטוחים שהמעליות בהן אנו משתמשים הן בטוחות לשימוש במאה אחוז. כאשר אתם מתקינים מעלית חדשה בבניין שלכם, זה אך לגיטימי שתרצו לוודא שהמעלית בטוחה לשימוש, וזאת מעבר לרצון לוודא שקבלן הביצוע עמד בהבטחותיו, וכי קיבלתם את המוצר שהזמנתם ושעליו שילמתם. בדיקת בדק בית קבוצת הדר https://ibedek.co.il/  למעליות חדשות היא בדיוק הבדיקה שאמורה להבטיח לכם את אלה, ואם ישנם ליקויים כלשהם, הבדיקה תציף אותם ותאפשר לכם לטפל בהם כנדרש.

 

לאחר התקנת מעלית חדשה, אתם בהחלט רוצים להזמין בדיקת בדק בית למעליות חדשות, לוודא שהמעלית תקינה ובטוחה לשימוש, ולוודא שכל מה שהזמנתם אכן התקבל ואכן בוצע על פי הסטנדרטים להם אתם מצפים. דו"ח הבדיקה הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין, ועל פי הצורך תוכלו להשתמש בו מול קבלן הביצוע.

חברת מעליות בצפון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
טיפים לבחירת מעלית

בחירת המעלית הנכונה לבניין או לעסק היא יותר מאשר צורך תפעולי; זוהי החלטה המשפיעה באופן משמעותי על הבטיחות, היעילות והאסתטיקה של הנכס שלכם. בין אם מדובר במתחם מגורים, בניין מסחרי או מתקן מיוחד, המעלית הנכונה יכולה לשפר את הפונקציונליות והנגישות של החלל שלכם, תוך תרומה לערך הכולל שלו. עם זאת, תהליך בחירת המעלית אינו פשוט. הוא כולל שיקול זהיר של גורמים שונים, לרבות השימוש המיועד, דרישות הקיבולת, גובה הבניין, העדפות העיצוב ויעילות אנרגטית. מדריך זה נועד לספק לכם תובנות מקיפות וטיפים מעשיים לניווט במורכבויות של בחירת מעלית העונה על הצרכים הספציפיים שלכם, תוך הבטחת שילוב מושלם של ביצועים, בטיחות וסגנון לבניין שלכם.

לקריאת המאמר »
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »