שילוב מעלית בבית חכם

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשאנשים שומעים את הביטוי בית חכם בכל מקום היום התגובות נעות בין התלהבות לחוסר אמון ביכולת להסתגל לבית כזה. ראשית, יש להבין מהו בית חכם כדי לדעת איך להפיק ממנו את מרב התועלת בקלות וללא הוצאות מיותרות. בית חכם הוא כזה שמסיר מעליכם את העול של תחזוקה ותפעול כל דבר שבקרה מרכזית יכולה לטפל בו, וזה כולל חשמל ואינטרנט ושאר תפקודים מתקדמים שאפשר להשתמש בהם לייעל את השהות בבית.

מה עושים בבית חכם?

מי שחושב שבית כזה מנהל לבדו את החיים שלכ ם טועה. בית כזה לא מנחש אתכם ולא מחליט לבדו אלא מקבל הוראות מכם כיצד לנהל את השירותים שאת צריכים כמו מערכת בית חכם של חברת TITMATEG, מהדלקת אורות, הסקה ומיזוג ועד טיפול בבעיות כמו אבטחה ואזעקות. יש לדעת כי מלבד רשת החשמל בית כזה צריך אינטרנט וויי-פיי כדי לקבל מכם הוראות וכדי לשדר אליכם התרעות שונות, וכל זה נשלט על ידי אפליקציות במחשב ובטלפון הסלולרי שלכם. https://titmateg.co.il/ בית חכם

לקבל ולתת הודעות חכמות

כשיש לכם טלפון חכם – סמארטפון –וגם מעלית חכמה לבית זה נבון לנצל אותו גם כדי לשלוט ולנהל בבית החכם שלכם מרחוק, או גם כשאתם בבית. להדליק את החימום בבית שלכם כשאתם בדרך חזרה מהעבודה זה נעים מאוד בדיוק כמו להפעיל את המיזוג כדי שהבית הקריר יחכה לכם כשאתם חוזרים מהים. בדיוק לשם כך נועדה השליטה מרחוק בעזרת האפליקציות השונות. כך אפשר לנהל את האקלים בבית שלכם כך שתיהנו ממנו במקום לבזבז זמן.

יעילות מגבירה חיסכון

בדיוק כפי שמחשבה מראש והפעלה מהדרך הופכת את הבית לנעים יותר, כך גם הפעלה יעילה יכולה להגביר את החיסכון. אפשר להיעזר באפליקציה לכבות כל מה שלא צריך באזורים שונים בבית ולדאוג לכך שיכבו האורות ומכשירי החשמל בזמן כשאינכם שם, גם אם השארתם מכונת כביסה פועלת או תנור אפייה שעובד בדיוק לפני שפרשתם לישון. אם אתם יודעים שמזג האוויר משתנה אתם יכולים לכוון את המזגן בבית בדיוק לפי זה ולחסוך את המיזוג המוגבר כדי להסתגל.

למי מתאים בית חכם?

בית כזה מתאים לכל מי שמבין עד כמה קל ונכון לנהל בית יעיל שנשלט מרחוק במקום לבזבז זמן וחשמל, ומוכן להתקין את המערכות הנדרשות. זה נכון לכל גודל של בית אבל גם נדרשת התקנת רשת תקשורת ואינטרנט שתוכל לנהל את המערכות השונות. מכיוון שחלק מהבית החכם הוא גם אבטחה בדרך כלל, זה כנראה מתאים למי שיש לו רכוש יקר שהוא רוצה להגן עליו, ולכן נדרשת גם התקנת מערכת מצלמות וחיישני גילוי והתרעה ברחבי הבית והחצר.

בית שמציל חיים

בבית כזה אפשר גם להציל חיים אם מתקינים חיישנים לגילוי והתרעה על אש ועשן או בעיות של הצפה שעלולה לגרום להתחשמלות. משום כך כדאי מאוד להתאים את הפונקציות השונות לאורח החיים ולדרישות של בעלי הבית כדי להציע להם ניהול נכון ויעיל של כל מה שיש בבית כזה להציע להם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
טיפים לבחירת מעלית

בחירת המעלית הנכונה לבניין או לעסק היא יותר מאשר צורך תפעולי; זוהי החלטה המשפיעה באופן משמעותי על הבטיחות, היעילות והאסתטיקה של הנכס שלכם. בין אם מדובר במתחם מגורים, בניין מסחרי או מתקן מיוחד, המעלית הנכונה יכולה לשפר את הפונקציונליות והנגישות של החלל שלכם, תוך תרומה לערך הכולל שלו. עם זאת, תהליך בחירת המעלית אינו פשוט. הוא כולל שיקול זהיר של גורמים שונים, לרבות השימוש המיועד, דרישות הקיבולת, גובה הבניין, העדפות העיצוב ויעילות אנרגטית. מדריך זה נועד לספק לכם תובנות מקיפות וטיפים מעשיים לניווט במורכבויות של בחירת מעלית העונה על הצרכים הספציפיים שלכם, תוך הבטחת שילוב מושלם של ביצועים, בטיחות וסגנון לבניין שלכם.

לקריאת המאמר »
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
חברת מעליות בחריש

רובנו נתקלנו בנושא לפחות פעם אחת בחיינו כאשר הבית או הבניין שלנו עבר שיפוץ מקיף וכחלק מהשיפוץ החליטו בועד הבית להחליף את המעלית הישנה או

לקריאת המאמר »
חברת מעליות בעומר

רובנו נתקלנו בנושא לפחות פעם אחת בחיינו כאשר הבית או הבניין שלנו עבר שיפוץ מקיף וכחלק מהשיפוץ החליטו בועד הבית להחליף את המעלית הישנה או

לקריאת המאמר »
חברת מעליות ביפו

רובנו נתקלנו בנושא לפחות פעם אחת בחיינו כאשר הבית או הבניין שלנו עבר שיפוץ מקיף וכחלק מהשיפוץ החליטו בועד הבית להחליף את המעלית הישנה או

לקריאת המאמר »