עלות מעלית 3 קומות

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

מהם הגורמים שמשפיעים על עלות התקנת מעלית? עד כמה שונה העלות של מעלית המיועדת ל-3 קומות לעומת מעלית המיועדת ל-5 או 6 קומות? האם זה נכון שעלות עבודות הבנייה המיועדות להכשרת פיר המעלית היא משמעותית יותר מתוספת העלות של פרישת המעלית לקומות נוספות? בשורות הבאות ננסה לענות על השאלות המרכזיות העוסקות בעלות של מעליות וספציפית עלות מעלית 3 קומות.

מהם המרכיבים שמשפיעים על עלות התקנת מעלית?

התקנת מעלית חדשה במבנה קיים או במבנה הנמצא בתהליך בנייה מתבצעת במסגרת תהליך שכולל מספר מרכיבים שמשפיעים על העלות הכוללת ולהלן נפרט את המרכיבים ואת מידת השפעתם:

תא הנוסעים

בכל מעלית ישנו תא נוסעים אחד. לא משנה אם המעלית מיועדת למבנה בעל 20 קומות או למבנה בעל 3 קומות, תמיד יהיה תא נוסעים אחד. יחד עם זאת, ככל שהמעלית משרתת פחות קומות, כך נדרש תא נוסעים קטן יותר שכן כמות המשתמשים הפוטנציאליים במעלית היא קטנה יותר. בנוסף לכך, תא הנוסעים יכול להגיע ברמות שונות של פאר וטכנולוגיה. בסך הכל, השפעתו של תא הנוסעים על העלות הכוללת של התקנת מעלית היא מינורית ביחס למרכיבים האחרים שמייד נפרט.

מנגנון המעלית

מנגנון המעלית כולל בתוכו את קורות הפלדה, הכבלים, מנוע המעלית ורכיבים נוספים כדוגמת מעצורים, דלתות קומה וכן הלאה. פה מדובר כבר באלמנטים שהיקפם עולה ביחס ישר למספר הקומות שאותן אמורה המעלית לשרת. בחישוב פשוט אם כי לחלוטין לא מדויק, המנגנון של מעלית המיועדת לשרת 10 קומות יהיה יקר פי 5 ממנגנון מעלית המיועדת לשרת 2 קומות בלבד ולכן השפעתו של מנגנון המעלית על העלות הכוללת היא בהחלט דרמטית.

בנייה היקפית

לצרוך התקנת מעלית יש צורך להכשיר את המבנה ולהכשיר את פיר המעלית שבתוכו היא תנוע. בין כלל המרכיבים, זהו כנראה המרכיב המשמעותי ביותר במבנה העלויות של המעלית. עבודות ההכשרה יכולות לכלול שבירה של קירות ובניית קירות חדשים, בניית מפתחי דלתות, חיזוק מבנה ואפילו חיזוק יסודות של המבנה כולו. מרכיב זה גם כולל סוגיות של כוח אדם, זמן עבודה, מגוון אנשי מקצוע המעורבים בבנייה וכן הלאה. כמובן שלא ניתן להעריך את רמת ההשפעה של מרכיב זה על העלות הכוללת עבור כלל המקרים, ויש לבחון כל מקרה לגופו אבל בסך הכל מדובר במרכיב משמעותי ומרכזי במבנה העלות של פרויקט התקנת מעלית.

התקנת המעלית

התקנת המעלית הוא השלב בו מותקנת המעלית בפיר שנבנה עבורה וגם פה מדובר על מרכיב שיכול להשתנות מאוד בהתאם למספר הקומות שמשרתת המעלית.

מכל מה שאמרנו לעיל אפשר להבין שהיחס בין מספר הקומות ובין עלות המעלית הוא יחס ישר אבל לא אחד לאחד, קרי עלות מעלית 3 קומות לא תהיה חצי מעלות מעלית המיועדת ל-6 קומות.

אז מהי עלות מעלית 3 קומות?

ובכן, בבירור עלות מעלית 3 קומות המטרה שלכם היא כמובן לקבל מידע שיסייע לכם לקבל החלטה, ולמרבה הצער אין מספר או אפילו טווח סביר של מספרים שיכול לשמש כטווח מייצג של עלות זו. העלות יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה על פי זהות יצרן המעלית, דגם המעלית המדויק, הפונקציונליות והטכנולוגיה המוטמעת במעלית, המבנה בו היא מותקנת ועבודות הבנייה שיש לבצע לצורך הכשרת המבנה, רמת הפאר של תא הנוסעים וגודלו וכן הלאה. פרמטרים אלה יכולים לייצר פערים של אלפי עד עשרות אלפי שקלים בין פרויקט לפרויקט, כך שאף מספר שננקוב בו בשורות אלה לא יוכל לספק לכם מידע קונקרטי ומדויק דיו בכדי שתוכלו לקבל החלטה על בסיסו.

בכדי לברר עלות מעלית 3 קומות, עליכם לבחון תחילה את הדגמים השונים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם, להכיר את עולם המעליות ולהבין מהם הפרמטרים שאותם אתם רוצים לכלול בדגם המועדף עליכם. לאחר שתתכנסו למספר דגמים רלוונטיים תוכלו לבקש הצעות מחיר מספק המעלית שבדרך כלל גם יתקין אותה עבורכם ומגורם בנייה שיכשיר את ביתכם לטובת המעלית (הצעה גנרית שאינה קשורה לדגם הספציפי של המעלית). כעת תוכלו לקבל מושג על העלויות השונות של הפרויקט כולו, קרי סך הכסף שיהיה עליכם להוציא מכיסכם ולא רק העלות של המעלית עצמה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »