מרפסת שמש עטופה בזכוכית

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

רוצים לסגור את המרפסת אבל עדיין ליהנות מהנוף והאווירה מסביב? מחפשים דרך להפוך את המרפסת שלכם לחמימה ונעימה גם בתקופת החורף, אבל עדיין להשאיר אותה כמרפסת שמש? סגירת מרפסת בזכוכית הוא הפתרון המתאים ביותר עבורכם, ולחברת בלקון מרפסות יש את הידע, הניסיון וכל האפשרויות הקיימות כדי לסגור עבורכם את המרפסת בזכוכית על פי טעמכם והעדפותיכם.

 

מרפסת שמש עטופה בזכוכית

אחרי הטרנד של סגירת בתי קפה בקירות זכוכית והפיכת המתחם החיצוני שלהם לשמיש ומהנה גם בעונת החורף הקרירה, אלפי ישראלים משכפלים את ההצלחה אל מרפסת הבית שלהם. סגירת מרפסת בזכוכית הוא למעשה הפתרון הטוב ביותר לשמור על המרפסת שלכם כמרפסת שמש, ולהשמיש אותה גם בעונת החורף. קירות הזכוכית מונעים מהקור והרוח לחדור פנימה, אבל את השמש הם דווקא מכניסים בברכה, והופכים כל קרן שמש בודדת בחורף למנוע חימום מצוין למרפסת שלכם.

 

סגירת מרפסת בזכוכית – איך עושים את זה?

חברת בלקון מרפסות מבצעת עשרות רבות של פרויקטים לסגירת מרפסות בזכוכית בכל שנה, ומעניקה ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה, החל משלב התכנון וקבלת ההיתרים הנדרשים, דרך סיוע בבחירת וגיבוש העיצוב למרפסת וכלה בביצוע וגמר. אנו נסייע לכם לתכנן את מודל הסגירה המתאים ביותר למרפסת שלכם, על בסיס שורה ארוכה של פתרונות זכוכית, תוך הקפדה על כך שמעטפת הזכוכית שתיבחר תעניק לכם את הפתרון המתאים ביותר מבחינה אסתטית, מבחינה פונקציונלית ומבחינת חוזק מבני ועמידות בתנאי מזג האוויר. לשם כך, אנו מציעים פתרונות של זכוכית כפולה ומשולשת, פתרונות למינציה שקופה או כהה, פתרונות פולימרים דמויי זכוכית ועוד.

בתום תהליך התכנון תהיה בידכם תכנית בניה עבור המרפסת שלכם, חתומה על ידי אדריכל וקונסטרוקטור, איתה נוכל להגיש עבורכם את הבקשה להיתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, נגיש עבורכם את בקשת ההיתר וננהל את ההתקשרות עם הרשויות המקומיות עד לקבל ההיתר הנדרש.

לבסוף, נעמיד לרשותכם צוות מקצועי שיבצע עבורכם סגירת מרפסת בזכוכית, על פי תכנית הבניה שגיבשנו ועם כל מרכיבי העיצוב הנבחרים על ידכם. במסגרת הפרויקט תוכלו לשלב פתרונות עיצוב על טהרת החלונות הבלגיים עם מוטות אלומיניום או ברזל אותנטי, חלונות עץ, חלונות אלומיניום מודרניים וכן להוסיף עיטורים בצורת קשת, תקרת זכוכית ועוד. כל הפתרונות הם מודולריים לחלוטין וניתנים להסרה והרכבה מהירה, או לפתיחה וסגירה בהתאם לעונות השנה.

 

בלקון מרפסות הינה חברה בעלת ידע וניסיון נרחבים בתחום המרפסות, ומבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ והשבחת מרפסות. סגירת מרפסת בזכוכית הוא אחד מהפרויקטים הפופולאריים ביותר כיום בישראל, ולבלקון מרפסות פעילות ענפה בתחום זה בכל רחבי הארץ. לאחר סגירת המרפסת שלכם בזכוכית תוכלו להמשיך ולהשתמש בה כמרפסת שמש, גם בקיץ וגם בחורף.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »