מעלית בתית מחיר

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

שילוב מעלית בבית פרטי היא אינה תופעה שכיחה, אך בהחלט קיימת בעיקר בבתי יוקרה ובתים פרטיים מרובי קומות. כמו כן, מעלית כזאת יכולה להתאים מאוד לאנשים מבוגרים סיעודיים הזקוקים לניידות גבוהה בין קומות הבית, ואינם יכולים להתנייד באמצעות המדרגות

.מעלית בתית מחיר

מן הסתם, מעלית ביתית נחשבת לפרט מותרות קלאסי, ולכן השאלה הראשונה הנשאלת ביחס לאפשרות להתקין מעלית כזאת בבית היא כמה זה עולה. בהזמנת מעלית בתית מחיר הוא בהחלט פרמטר מרכזי וחשוב שיש לקחת בחשבון, אך תחילה אתם רוצים לבחון את נושא האיכות, האמינות והבטיחות של המעלית, כמו גם את כל הנושא של חיפוי פיר המעלית ורמת הגמר של תהליך הבנייה הנדרש סביב המעלית.

 

מהם הפרמטרים שיש לבחון בהזמנת מעלית לבית?

הזמנת מעלית היא לא משימה שאנו מבצעים בכל יום, ורובם המכריע של האנשים לעולם לא יידרשו לכך כלל במהלך חייהם. בהתאם לכך, כאשר אתם מזמינים מעלית לבית, אתם רוצים להתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים, שחיים את התחום יום יום ומכירים את כל האלמנטים הנדרשים לבחינה לפני הזמנת מעלית. כאמור, ברכישת מעלית בתית מחיר הוא פרמטר חשוב ומרכזי, אך יש לבחון תחילה את יצרן המעלית והדגם על מנת לוודא שהדגם אכן מתאים לצרכי הלקוח, ואינו קטן או גדול מדי לטובת המשימה הביתית הנדרשת. יש לבחון את עמידת המעלית בתקן הישראלי למעליות, את הפונקציות התפקודיות שמציעה המעלית ואת מנגנוני הבטיחות המשולבים בה. כמו כן, בהתקנת מעלית בתית חשוב לבחון גם את נושא התחזוקה, הביקורת והפיקוח על תפקוד המעלית, שכן על אף שמדובר במעלית ביתית פרטית, גם מעלית זו נדרשת על פי חוק לעבור ביקורת תקופתית, אחת לחצי שנה.

 

לעניין המחיר, חשוב לבצע השוואת מחירים יסודית

כפי שניתן לתאר, בישראל פועלות אמנם מספר חברות בתחום המעליות, אך מדובר במספר מאוד מצומצם של חברות, שהתחרות ביניהן היא אינה חזקה מספיק. בתנאים אלה, נוח לאותן חברות להפקיע מחירים ולהציע מחירים שאינם קשורים במאומה לעלות האמיתית של המעלית והעבודה הנדרשת להתקנתה ותפעולה. בהתאם לכך, בהזמנת מעלית בתית מחיר  הוא פרמטר שיהיה עליכם להשוות בצורה יסודית בין מספר חברות, ולהשתמש במעט טכניקות משא ומתן בכדי להפחית את הצעות המחיר עד כמה שניתן.

כדי להשיג את המחיר הטוב ביותר, מומלץ מאוד לעבוד דרך גורם מקצועי שילווה אתכם בפרויקט הכולל הוספת מעלית חיצונית לבית פרטי, ידע לחבר אתכם עם כלל הגורמים העוסקים בתחום, ולפתוח בפניכם ערוצים ישירים לניהול משא ומתן על המחיר ועל כל יתר הפרמטרים הנכללים בעסקה. כמו כן, חשוב מאוד שתבצעו השוואה יסודית בין מספר חברות, לפחות שתיים שלוש חברות, מהן יהיה עליכם לבקש הצעה מסודרת למעלית ביתית, ובמקביל לבקש פירוט של רכיבי העלות השונים, כך שתוכלו להשוות את המחיר שדורשת כל חברה עבור עבודה, עבור תחזוקה, עבור המעלית עצמה וכן הלאה.

כמו כן, במסגרת התהליך של התקנת מעלית בתית, יהיה עליכם גם לבחון את כל נושא הבנייה ההיקפית שנדרשת לצורך השלמת ההתקנה. כך למשל, אם אתם מתקינים מעלית חיצונית, יש צורך לבנות פיר חיצוני שיקיף את המעלית ולמעשה יסתיר אותה מהסביבה. במידה ומדובר בהתקנה בתוך הבית, יש להכין את התשתית ואת הפיר שבתוכו תותקן המעלית, וגם לרכיב זה יש עלות בפני עצמו. כאמור, סיוע של גורם מקצועי מלווה, יעזור לכם להבין בדיוק מהן המשימות שאתם עומדים בפניהן, וכיצד תוכלו להשלים אותן בצורה נכונה שתבטיח עלות מינימלית מבלי לפגוע באיכות או ברמת הבטיחות.

מעלית בתית מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »