מדריך עבודה בגובה למתקיני מעליות

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

פתרונות חלופיים בהתחשב בסוג העבודה

אם בכל זאת הנהלת העסק או הארגון לא מקבלת את המסקנות של היועץ, עליו להציג פתרונות חלופיים. כאן נמדדת היכולת של היועץ לגלות גמישות ולהביא לידי ביטוי את ההסמכה שלו. עם זאת, על הפתרונות החלופיים להתחשב בסוג העבודה, בתהליך העבודה ובתנאי הסביבה. כאשר הפתרונות החלופיים לא מביאים בחשבון את השיקולים הללו, התוצאה עלולה להיות בזבוז זמן ומשאבים עבור כל הגורמים המעורבים.

ייעוץ לגבי נושא ספציפי

התחום של ייעוץ בטיחות רחב מכפי שנהוג לחשוב והוא נוגע בשורה ארוכה של נושאים. לכל נושא יש מאפיינים אחרים, שמשפיעים על האופן שבו היועץ בוחן את רמת הבטיחות בארגון ואת הפתרונות הרלוונטיים. לחילופין, ייתכן ובהנהלת העסק או הארגון יבקשו ייעוץ לגבי נושא ספציפי – במקרים כאלה, יש סיכוי גבוה יותר שהפתרונות המוצגים יתקבלו.

באיזה כלים היועץ יכול להשתמש?

יועץ בטיחות שמנפיק רישיון עבודה בגובה שרוצה למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר צריך לבחור ארגז כלים מגוון. עליו למצוא את הכלים שמתאימים לתחום הבטיחות שעל הפרק, לשלב בין שיטות בדיקה על מנת לבסס את המסקנות ולבסוף להציג פתרונות בפני ההנהלה. היות וכאמור אין תקנה שקובעת דרישות חוקיות לתפקיד היועץ, האחריות על בחירת הכלים והשימוש בהם היא שלו בלבד. גם כאן אפשר לראות את הסוגיה לחיוב או לשלילה ולהבין את חשיבות הניסיון.

שילוב היועץ בשלבי הקמת עסק חדש

בעלי עסקים חדשים צריכים לבחור יועץ שילווה אותם בשלבים מוקדמים. בניגוד לנציגי הנהלה מנוסים שמקבלים דוחות בטיחות אחת לתקופה מסוימת מכוח החוק, בעלי עסקים נמצאים תחת פיקוח ראשוני ולא תמיד הם יודעים כיצד להתמודד איתו. מבחינת בעלי עסקים חדשים, יועץ בטיחות הוא זה שלדוגמה מכין תיק מפעל, תיק שטח או תכנית בטיחות והוא גם זה שמאשר הכל מול הרשויות.

חברת עידן בגובה מרכזת עבורך את הטיפול בנושא הבטיחות תחת קורת גג אחת. בחיוג למספר 073-3745759 נוכל לתאם עבורך שירות של יועץ בטיחות ולבצע תכנית בטיחות לאתרי בניה ומפעלים – גם בהתראה קצרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »