חברת מעליות מומלצת

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים להתקין מעלית חדשה בבניין שלכם? מחפשים אולי חברה שתחליף את החברה הנוכחית שלכם סביב אחזקת המעלית וביצוע תיקונים? התוצאה הבסיסית ביותר שאתם חייבים לשאוף אליה היא מציאת חברת מעליות מומלצת, אבל בכך לא יכול להסתיים העניין. מעלית הבניין שלכם היא לא רק עניין של נוחות אלא גם של בטיחות, ובהתאם לכך אתם בהחלט רוצים להבטיח שהאנשים שמתעסקים במערכות הכי רגישות וקריטיות של המעלית ואלו שאחראים על תקינותן, יהיו האנשים הנכונים למשימה ועל כך נדבר בשורות הבאות.

אילו שירותים מציעה חברת מעליות?

חברת מעליות היא חברה מקצועית שנדרשת סביב שני שירותים מרכזיים: התקנת מעלית חדשה ואחזקת מעלית קיימת. לכאורה מדובר בעניין שולי, שכן מה זה משנה מה השירות הנדרש לכם אם בכל מקרה בכל מה שקשור למעליות אתם זקוקים לחברת מעליות. ובכן, העניין הוא שישנן חברות שההתמחות המרכזית שלהן היא התקנת מעליות חדשות, שיפוץ מעליות והחלפת מעליות, בעוד חברות אחרות מתמחות דווקא באחזקת המעליות באופן שוטף. על כן, כאשר אתם מחפשים חברת מעליות מומלצת זה כן חשוב לשם מה אתם זקוקים לאותה חברה וזה כן חשוב שאת ההמלצות שאתם מחפשים, תבקשו עבור חברת מעליות המתמחה בתחום שסביבו נדרש לכם השירות שלה.

מציאת חברת מעליות מומלצת – הצעד הראשון

חיפוש המלצות וחוות דעת מקצועיות על חברת מעליות מומלצת, הוא בהחלט צעד חכם ומתבקש שיכול לסייע לכם להגיע לשמות של חברות פוטנציאליות שיכולות לספק לכם את הפתרון הנדרש לכם. יחד עם זאת, מציאת חברת מעליות מומלצת הוא לחלוטין לא הפרמטר היחיד שעל פיו אתם צריכים לקבל החלטה. נתחיל בכך שעניין המחיר יכול להכריע כל החלטה שתקבלו, ולא משנה אם מדובר במחיר של התקנת מעלית חדשה או בעלות של אחזקה שוטפת של מעלית קיימת. נמשיך בכך שאתם רוצים לבחון את מרכיבי השירות, התחייבות החברה לזמני מענה בקריאת שירות, מיקומה הגאוגרפי של החברה והכיסוי הגאוגרפי שלה בישוב בו אתם מתגוררים וכן הלאה. בנוסף לכך, חשוב לבחון את ההסמכה של החברה ועובדיה ולבדוק האם החברה טובעת בתביעות אזרחיות או שמדובר בחברה אמינה ומהימנה שניתן לסמוך עליה.

אז אולי אתם לא אמורים לעשות בדיקה יסודית של כל הפרמטרים הללו ואפשר כמובן לקחת את רשימת הפרמטרים הללו ולעבות אותה בעשרות פרמטרים נוספים, אבל כאן זה כבר מגיע לרמה של התפלספות מנותקת מן המציאות. בסופו של דבר, אתם רוצים למצוא חברת מעליות מומלצת שאתם יכולים לסמוך עליה, שהמחיר שלה מתאים לכם ושחבילת השירות שהיא מציעה לכם היא מספיק רחבה ותחרותית בכדי להעדיף אותה על פני אחרות. את זה תוכלו לעשות כמובן באמצעות חיפוש המלצות על החברה בכדי למצוא מספר חברות פוטנציאליות, ולאחר מכן בבחינה של החברה דרך אתר האינטרנט שלה, דרך חיפוש כללי בגוגל וכמובן דרך פגישה שתבצעו עם נציגי החברה בכדי להבין בגוף ראשון את טיב השירות שלה.

חברה או טכנאי פרטי?

ככלל, החוק מגדיר את הקריטריונים שבהם צריך לעמוד איש מקצוע על מנת לספק שירותי אחזקת מעליות או התקנת מעליות חדשות. קריטריונים אלה אינם כוללים את החובה לספק את השירות במסגרת חברה בע"מ וגם אם כן, יכול טכנאי בודד להתאגד כחברה בע"מ בבעלות יחיד. על כן, בתוך כלל האפשרויות שבהן אתם עשויים להיתקל ייתכן שתפגשו גם טכנאים עצמאיים שמציעים שירותי אחזקת מעליות ואפילו התקנת מעליות ונשאלת השאלה האם כדאי בכלל לעבוד עם טכנאי פרטי או שתמיד מומלץ לעבוד עם חברה. התשובה היא שתמיד יכולים להיות חריגים אבל ככלל נכון יותר לעבוד עם חברה המספקת סל של שירותים ומביאה איתה ידע וניסיון ארגוניים רחבים שעומדים לרשותכם בכל עת. חברה תוכל לתת לכם מענה טוב יותר בזמן אמת, היא תוכל להבטיח לכם סטנדרטים גבוהים יותר ולרוב גם תוכל להציע את שירותיה במחירים אטרקטיביים ותחרותיים יותר. זאת בניגוד לטכנאי בודד שלמעשה מהווה אדם בודד שיכול לספק לכם שירות, גם כאשר הוא צריך לכאורה לשרת מספר לקוחות בו זמנית – מצב בלתי אפשרי ולבטח לא רצוי כאשר מדובר בעניין כל כך רגיש שמשלב בתוכו היבטים בטיחותיים מן המעלה הראשונה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »