הוספת מעלית בבניין קיים

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחרי שנים שאתם מדדים במדרגות הבניין, מקווים שיום יבוא ותתקינו מעלית בבניין, הגיע היום הזה?

הוספת מעלית בבניין קיים

היא פרוצדורה מקובלת, המבוצעת במאות בניינים ברחבי הארץ. בחלק מן המקרים, הוספת המעלית מבוצעת במסגרת תכנית תמ"א 38 לה זכאי הבניין, ובחלק אחר מדובר ביוזמה פרטית של הדיירים, שכל אחד מהם לוקח חלק במימון הפרויקט כולו. אם הבניין שלכם זקוק למעלית ואין בו, ואם מדובר בבניין ישן שקיבל היתר בנייה לפני 1980, ייתכן שאתם זכאים לתמ"א 38, מה שיאפשר לכם להוסיף את המעלית מבלי שתצטרכו להוציא על כך כסף. אם זה לא המצב, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת גם בעצמכם, כשנטל התשלום מתחלק בין כל הדיירים.

 

הוספת מעלית בבניין קיים בהסכמת כל השכנים

אחד האתגרים הגדולים יותר בתהליך של הוספת מעלית בבניין קיים, הוא השגת ההסכמה של כלל הדיירים לפרויקט. בדרך כלל אלו הם הדיירים המתגוררים בדירות העליונות שרוצים את המעלית, בעוד הדיירים המתגוררים בקומות התחתונות לא רואים לנכון מדוע הם צריכים להשתתף בנטל. בפועל, ישנם חוקי דיור בישראל, ועל פי חוקים אלה הוספת מעלית בבניין קיים צריכה להתחלק בין כלל הדיירים בבניין, בדיוק כמו איטום גג, ועד הבית וטיפול בגינה. לצורך העניין, ייתכן שהדיירים מהקומות התחתונות עושים שימוש נרחב יותר בגינת הבניין, ועדיין אלו הם גם הדיירים מהדירות למעלה שמשלמים על תחזוקת הגינה.

אם אתם נתקלים בסירוב מצד דיירים ספציפיים, תוכלו לפנות לאגודה לתרבות הדיור ולקבל ייעוץ משפטי חינם, אך עשו זאת לא לפני שבחנתם את כלל האפשרויות מול הדיירים וניסיתם לפתור זאת בדרכי שלום ונועם. בהנחה שישנה הסכמה ואתם רוצים לצאת לדרך, נותר לכם רק לפנות לחברה המתמחה במשימה.

 

חברה מקצועית להתקנת מעלית בבניין קיים

במסגרת הפרויקט של הוספת מעלית בבניין קיים, ישנם מספר שלבים שיש לעבור, והראשון שבהם הוא השגת היתר בנייה. הוספת מעלית היא למעשה תוספת בנייה, וככזאת מחייבת השגת היתר בנייה מהרשויות הרלוונטיות (הרשות המקומית וועדת הבנייה). בשלב הבא יהיה עליכם לתכנן את הפרויקט ברמה האדריכלית הנדסית, ולשם כך תזדקקו לאדריכל מקצועי, בעל ניסיון בתחום המעליות בכלל, ובתחום של הוספת מעלית בבניין קיים בפרט. משם, ייקחו את זה אנשי המקצוע עד להשלמת המשימה.

חברה מקצועית שתלווה אתכם, יכולה להעניק לכם ערך מוסף רב, החל משלב השגת ההסכמה בין כלל הדיירים וגיוס הכסף מכלל הדיירים לטובת הפרויקט, דרך ניהול ההתקשרות מול הרשויות המקומיות לצורך השגת היתר בנייה, וכלה בגיוס אנשי המקצוע ופיקוח על עבודות הבנייה המבוצעות לצורך הוספת המעלית. אם אתם כבר עושים מהלך כל כך נרחב ובעל משמעות עבורכם, אתם רוצים לעשות את זה כפי שצריך ובצורה הכי מקצועית שאפשר, וחברה מומחית יכולה לסייע לכם בדיוק בכך.

הוספת מעלית בבניין קיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »