בניית מעלית

התקנה ותחזוקה של מעליות זה לא משחק! בחרו נכון –
עינב מעליות!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמיד רציתם להוסיף מעלית לבניין, אבל מתברר שהבניין שלכם אינו יכול להכיל אחת כזאת. מכאן הברירה היא אחת ויחידה

בניית מעלית חיצונית

לבנות את המעלית מחוץ לקווי המתאר של הבניין, או מה שנקרא מעלית חיצונית. בניית מעלית חיצונית נחשבת לבנייה קלה ופשוטה יותר מאשר בנייה של המעלית בתוך בניין קיים, אך מצד שני מדובר במשימה שהשגת היתר הבנייה עבורה היא מעט יותר מורכבת. מעצם הוספת המעלית באופן שחורג מקווי המתאר של המבנה, נובעת גם מורכבות רבה יותר באישור המעלית בגין השפעתה על הסביבה והנוף. יחד עם זאת, אם תעשו את זה נכון ובליווי אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו בהחלט להשיג היתר בנייה לכך, ובהנחה כי אין מניעה מוצדקת לכך. כעת, נותר לכם רק לבחון כיצד אתם עושים את זה וכמה זה עולה.

 

בניית מעלית חיצונית- מחיר

בבניית מעלית חיצונית מחיר הוא עניין רב משמעות, ולא תמיד נמצא התקציב לביצוע הפרויקט. בהתאם לכך, חשוב מאוד להשיג את ההסכמה של כלל הדיירים לפרויקט, כך שנטל התשלום יתחלק בין כולם, באופן שלא יכביד על אף אחד באופן מיוחד. במשימה זו ממתין לכם האתגר בשכנוע הדיירים מהקומות התחתונות שכלל לא צפויים לעשות שימוש במעלית, ולכן אולי לא רואים את הסיבה שהם צריכים להשקיע בהקמתה.

בהמשך הדרך, ובהנחה שכבר השגתם את היתרי הבנייה הנדרשים, יהיה עליכם לפנות לחברה מקצועית בעלת רקורד בתחום של בניית מעליות ומעליות חיצונית בפרט, ולבחון את האפשרויות העומדות בפניכם, את משך הפרויקט, את ההשפעה על חיי היום יום בבניין וכן הלאה. בשלב הזה, חשוב מאוד שתשקיעו מעט זמן ומאמץ לאיתור חברה מקצועית שתלווה אתכם לאורך הפרויקט כולו, ותבטיח שהכל יסתיים בשלום, על הצד הטוב ביותר וללא עיכובים מיותרים.

חברה מקצועית כזאת תוכל לסייע לכם בכל שלבי התהליך, מקיום אסיפות דיירים לצורך גיוס הסכמה כללית, דרך השגת היתרי בנייה ועד גיוס אדריכל, מהנדס, קבלני ביצוע וקבלני משנה לביצוע העבודה וכן פיקוח על כל התהליך, כדי לוודא שהכל מתנהל על פי התכניות ולוחות הזמנים שנקבעו.

בניית מעלית חיצונית

האם המעלית תהיה חשופה לכלל?

ככלל, מעלית אינה יכולה לעמוד בפני עצמה חשופה לאוויר הפתוח, הן בשל הסיכונים הבטיחותיים שנוצרים בשל כך, והן בשל הפגיעה הסביבתית. בהתאם לכך, בכל פרויקט של בניית מעלית חיצונית, יש צורך גם בהוספת חיפוי היקפי, שלמעשה מוסיף שטח לשטח הכולל של הבניין. כאמור, בבניית מעלית חיצונית מחיר הוא נושא חשוב ומרכזי, וכאשר אתם שוקלים את נושא המחיר, עליכם לקחת בחשבון גם את כל תוספת הבנייה שיהיה עליכם לבצע לשם כך, ואת העלויות הכרוכות בכך. כאמור, חברה מקצועית שתלווה אתכם, תוכל לייעץ לכם סביב כל מה שמצפה לכם ולחסוך לכם הפתעות לא נעימות בהמשך הדרך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם

עינב מעליות

חברה מובילה בתחום המעליות. חברתנו קמה על מנת לענות על הצורך הקיימים במאות אלפי בתים משותפים ובתים פרטיים המעוניינים להוסיף מעלית לביתם, הוספת המעלית לא רק מעלה את איכות החיים אלא גם משביחה את שווי הנכס שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
טיפים לבחירת מעלית

בחירת המעלית הנכונה לבניין או לעסק היא יותר מאשר צורך תפעולי; זוהי החלטה המשפיעה באופן משמעותי על הבטיחות, היעילות והאסתטיקה של הנכס שלכם. בין אם מדובר במתחם מגורים, בניין מסחרי או מתקן מיוחד, המעלית הנכונה יכולה לשפר את הפונקציונליות והנגישות של החלל שלכם, תוך תרומה לערך הכולל שלו. עם זאת, תהליך בחירת המעלית אינו פשוט. הוא כולל שיקול זהיר של גורמים שונים, לרבות השימוש המיועד, דרישות הקיבולת, גובה הבניין, העדפות העיצוב ויעילות אנרגטית. מדריך זה נועד לספק לכם תובנות מקיפות וטיפים מעשיים לניווט במורכבויות של בחירת מעלית העונה על הצרכים הספציפיים שלכם, תוך הבטחת שילוב מושלם של ביצועים, בטיחות וסגנון לבניין שלכם.

לקריאת המאמר »
JERUSALEM
עיר גנים מתחדשת: 450 דירות חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בירושלים

בשורה משמחת לתושבי שכונת עיר גנים בירושלים, הוועדה המחוזית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית של חברת ענב נדל"ן, אפי כץ שבראשה מסביר, להקמת כ-450 יחידות דיור חדשות ברחוב נורית. התוכנית, שזכתה לתמיכה נרחבת מצד גורמים מקצועיים וציבוריים, צפויה להביא לשינוי משמעותי במראה השכונה ולשדרג את איכות החיים של התושבים.

לקריאת המאמר »
מהו זחליל מדרגות?

מעלון זחליל הוא מכשיר ייחודי שמטרתו היא לאפשר תנועה של כיסאות גלגלים על מדרגות. המעלון הוא פיתוח מיוחד אשר מאפשר ליושבים בכיסאות גלגלים לרדת ולעלות

לקריאת המאמר »